Binali Yıldırım TBMM'de 'Çalışan Gazeteciler Günü' Nedeniyle Gazetecilerle Kahvaltıda Biraraya Geldi
Binali Yıldırım TBMM'de 'Çalışan Gazeteciler Günü' nedeniyle gazetecilerle kahvaltıda biraraya geldi(Tür: Ankara) Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?