PKK'ye Tepki Gösteren Harranlı Vatandaş Polisi Alnından Öptü
Son Dakika Logo
11.09.2015 06:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

PKK'ye Tepki Gösteren Harranlı Vatandaş Polisi Alnından Öptü

Şanlıurfa'nın Harran ilçesinde PKK'lı teröristlerin saldırılarını protesto eden gruptan bir vatandaş polislerden birini "Biz buna bıçak vurmayız" diyerek alnından öptü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Erciyes Erciyes:
    Urfanin en saglam ilcelerindendir saygilar 1 0 Yanıtla
  • ankaralı ankaralı:
    işidten kaçan araplarmı bunlar:)) 0 1 Yanıtla
  • SERDAR SERDAR:
    GARDAŞLAR HDP OY VEREN İNSANLAR PKK SENPATİZANIDIR UNUTMAYIN BUNU BÖYLE BİLESİNİZ O YÜZDEN AKILLI OLUN GARDAS FALAN DEĞİLİM BEN HDPYE OY VERENLE NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement