DİYARBAKIR - "Kentsel Dönüşüm Projesi" kapsamında ilk binanın yıkımı yapıldı
Diyarbakır'ın merkez Bağlar ilçesinde "riskli alan" ilan edilen 54 dönümlük bölgede uygulanan Kentsel Dönüşüm Projesi kapsamında ilk binanın yıkımı gerçekleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?