65 YAŞ ÜSTÜ VATANDAŞLAR MEMLEKET YOLUNDA
Sağlık Bakanlığı'nın aldığı karar doğrultusunda gittikleri yerden 1 ay dönmemek kaydıyla seyahat izni verilen 65 yaş üstü vatandaşlar memleketlerine gitmek için yola çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?