Başbakan Yıldırım: "Türkiye En Az Yüzde 4,5 Büyüyecek. Fazlası Var, Eksiği Yok"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Başbakan Yıldırım'ın konuşması Başbakan Yıldırım: "Bazılarının, kasıtlı olarak Türkiye'de ekonomiyle ilgili olumsuz bir algı yapmaya yönelik faaliyetleri olduğunu biliyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?