Yaklaşık 300 bin turizm çalışanına Kovid-19 aşısı uygulandı
Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Nadir Alpaslan, aşı tedarikine göre, tüm turizm çalışanlarının haziran sonunda aşılanmış olacağını belirterek, "Şu an yaklaşık 300 bin turizmcimiz aşılandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?