Abdurrahim Albayrak: "Taraflı Tarafsız Herkes Galatasaray'ı Seyrederken Keyif Alıyor"
Son Dakika Logo
26.08.2017 12:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Abdurrahim Albayrak: "Taraflı Tarafsız Herkes Galatasaray'ı Seyrederken Keyif Alıyor"

Abdurrahim Albayrak: "Taraflı tarafsız herkes Galatasaray'ı seyrederken keyif alıyor"İSTANBUL - Galatasaray'ın eski yöneticilerin Abdurrahim Albayrak, çok iyi bir takım olduklarını belirterek, "Taraflı tarafsız herkes Galatasaray'ı seyrederken keyif alıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement