Abdurrahim Albayrak: "Taraflı Tarafsız Herkes Galatasaray'ı Seyrederken Keyif Alıyor"
Abdurrahim Albayrak: "Taraflı tarafsız herkes Galatasaray'ı seyrederken keyif alıyor"İSTANBUL - Galatasaray'ın eski yöneticilerin Abdurrahim Albayrak, çok iyi bir takım olduklarını belirterek, "Taraflı tarafsız herkes Galatasaray'ı seyrederken keyif alıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?