Araba dolandırıcılarının taktiği pes dedirtti: Birini Ankara'ya diğerini Manisa'ya attılar
Son Dakika Logo
04.12.2019 09:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Araba dolandırıcılarının taktiği pes dedirtti: Birini Ankara'ya diğerini Manisa'ya attılar

Samsun'dan Afyonkarahisar'a 123 bin TL'lik arabalarını satmak için giden iki arkadaş, dolandırıcılara arabalarını kaptırdı. Aracın satışını dolandırıcılara verdikten sonra darp edilerek farklı iki şehre bırakılan mağdurlar, yetkililerden yardım istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (19)

  • memur memur:
    ava giderken avlanmışlar..ee pert veya ağır hasar kayıtlı araç satmışlar parayı alsalardı satan uyanık olacaktı parayı alamayınca alan uyanık çıkmış... 43 6 Yanıtla
  • Tr Tr:
    Kimse masum değil.bu arkadaslarda büyük ihtimal ticaret yapıyorlar birçoğu 1 tl mali 5 tl satma peşinde şimdi bunlarda benim gözümde hırsız.neden enflasyon var bu tipler yüzünden ama bunlara bu fırsatları veren yetkililer de az suçlu değil.ne diyoruz ortadoguda sıradan bir gun 33 3 Yanıtla
  • Vatandas Vatandas:
    kural 1:Satıcı ayağa gitmez Kural 2:kural 1 hiç-bir şartta esnetilmez pas geçilmez. Kural 3:Para almadan satış verilmez Bu 3 kurala uyarsan kaziklanma ihtimalin imkaansizzzz 27 2 Yanıtla
    deliii deliii:
    işte bilinçli vatandaş. 6 1
  • Neolacakyani Neolacakyani:
    This is texas kardeş.. Kim kime yeterseye döndü ülke yazıklar olsun adalete 13 3 Yanıtla
    ne olacak yaniye cevab ne olacak yaniye cevab:
    kardeşim adelet ne etsin 2 kuruşa fazla verdim diye seviniyorlar parayı almadan satış yapıyorlar şimdi sen hakim veya savcı olsan nasıl bi karar verirdin noter satışı olmuş nerden bilecen parayı almadıklarını adamlar verdim diyor ne olacak sence 30 2
  • engin engin:
    artık bu sacma şeylere inanmakdan ne zaman vazgeceksiniz paranızı almadan neden satış yaparsınız anlamış deilim 13 1 Yanıtla
  • emekçi emekçi:
    almanya,fransa veya italya gibi gerçek kanunlar ülkemizde de olsa,zibidiler bu kadar bol olmazdı,haramzadeler istediklerini yapıyorlar,avukat gelip kurtarıyor,böyle adalet,böyle düzen ve nizam böyle başıboşluk hangi ülkede var bilemiyorum.ülkemizde ne suç işlersen işle DEVLET SANA AVUKAT GÖNDERİYOR,sadece yuhh diyorum. 12 1 Yanıtla
  • İzmir İzmir :
    Önce parayı hesabına yatırırsın.sonrada satışını.yani önce para sonra araba. 6 0 Yanıtla
    emrebey emrebey:
    kardeş tahminim bunla uyanık gecinenler 2 kuruş fazla fiata vermişlerdir seviniyorlardır hade bakam şimdi cık cıka bilirsen işin icinden 22 1
  • Digorlu Digorlu:
    YA ARKADAŞ ALLAH KİMSENİN BAŞINA VERMESİN AMA SİZİNKİSİ DOLANDIRICILIK DEĞİL APTALLIK. İNANIN ADAMLARA CEZA FİLAN VERMEZLER. SİZ HERŞ EYİ BİLE BİLE YAPMIŞSINIZ 4 1 Yanıtla
    digorlu abem digorlu abem:
    dogru laf ettin ha 0 0
  • Afilli44 Afilli44 :
    Keske üstüne birde sizi dovselerdi.yaziklar olsun onlara oysa daha fazlasını hakketmişsiniz 0 4 Yanıtla
  • Adelet Adelet :
    Böyle hırsızlara idam şart 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement