Adliyede Ortalık Karıştı, 8 Kişi Hastanelik oldu
Son Dakika Logo
11.10.2018 05:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adliyede Ortalık Karıştı, 8 Kişi Hastanelik oldu

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde, arazi davasının görüldüğü adliye binasında, taraflar arasında çıkan kavgada 8 kişi yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • Tosba Tosba:
    Bu memleketin Allah belasını versin.Zaten belada eksik olmuyor. 6 3 Yanıtla
    Siverek Siverek :
    Allah senin ve senin gibilerinin belasını versin 0 0
  • Hak hukuk Hak hukuk:
    Cahiller davaro sürüleri 2 1 Yanıtla
    Siverek Siverek :
    Hak hukuk : Galiba aynada kendine bakıyorsun terbiyesiz kalitesiz 0 0
  • Yetki Yetki:
    Arkadaslar siz siz olun memleketin hepsini dislamayin bunlar yuzunden butun memleketi dislamayin 2 1 Yanıtla
  • Eee Eee:
    EVRİMİ YARIDA KALANLAR 2 1 Yanıtla
    Siverek Siverek:
    Evrime hayvanlar uğrar senin gibi... 0 0
  • RABİA RABİA:
    her yerde iyi kötü mahakkak vardır ama bunlar hep şiddet şiddet duvar için olacak şeymİ 1 0 Yanıtla
  • Hoyrat Hoyrat:
    Arkadaş kendinden bahsediyor galiba 0 0 Yanıtla
  • Hoyrat Hoyrat:
    Arkadaş kendinden bahsediyor galiba 0 0 Yanıtla
  • abi abi:
    8 mi az en az 20 ölü 10 yaralı olması lazım 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement