Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde, arazi davasının görüldüğü adliye binasında, taraflar arasında çıkan kavgada 8 kişi yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (11)
Tosba:
Bu memleketin Allah belasını versin.Zaten belada eksik olmuyor.63Yanıtla
Siverek :
Allah senin ve senin gibilerinin belasını versin 00
Hak hukuk:
Cahiller davaro sürüleri21Yanıtla
Siverek :
Hak hukuk :
Galiba aynada kendine bakıyorsun terbiyesiz kalitesiz 00
Yetki:
Arkadaslar siz siz olun memleketin hepsini dislamayin bunlar yuzunden butun memleketi dislamayin 21Yanıtla
Eee:
EVRİMİ YARIDA KALANLAR21Yanıtla
Siverek:
Evrime hayvanlar uğrar senin gibi...00
RABİA:
her yerde iyi kötü mahakkak vardır ama bunlar hep şiddet şiddet duvar için olacak şeymİ10Yanıtla
Hoyrat:
Arkadaş kendinden bahsediyor galiba00Yanıtla
Hoyrat:
Arkadaş kendinden bahsediyor galiba00Yanıtla
abi:
8 mi az en az 20 ölü 10 yaralı olması lazım 00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (11)