Kırmızı Işıkta Geçen Kamyon, Otomobile Çarptı! 1 Ölü, 1 Yaralı
Son Dakika Logo
14.05.2019 08:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kırmızı Işıkta Geçen Kamyon, Otomobile Çarptı! 1 Ölü, 1 Yaralı

Bursa'nın Karacabey ilçesinde, kırmızı ışık ihlali yapan kamyon, otomobile çarparak metrelerce sürükledi. Kazada 1 kişi öldü, 1 kişi ise yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (23)

  • hayalet hayalet:
    kamyon şoförleri=servis şoförleri=trafik canavarı 11 0 Yanıtla
  • Marcelo Salas Marcelo Salas:
    80 hız sınırı olan yerde 89 ile gitmenin cezası ile kırmızı ışıkta geçmenin cezası aynı..235 tl. video platformlarından kaza videolarını izleyince istatistiksel olarak ülkemizdeki kazaların % 80 i kırmızı ışık, % 10 u kontrolsüz kavşağa giriş..ve kırmızı ışıkta geçişte ölüm oranı % 90. bu durumda cezalarda buna uygun bir oran olmalı diye düşünüyorum. gidiş geliş arasında bariyer olan yollarda hiçkimse 80 lik yolda 150 ile gidiyor diye kaza olmuyor. bir tane böyle kaza bulamazsınız. 11 0 Yanıtla
    Marcelo Salas Marcelo Salas:
    eyvallah haklısın ama cahil adamın cebine dokunacaksın ki onu ehlileştireceksin bu da ağır yaptırımlar ile mümkün oluyor maalesef ülkemizde...insan canı almaktan korkmaz ama kırmızıda geçtiği için 2 bin tl ceza yeme ihtimalinden korkar bu tip insanlar...trafikte dikkat edin, kırmızıda geçen lüks araba sahibi ile geçmeyen lüks araba sahibinin o arabayı nasıl aldığı da ayrıca belli oluyor. burada ihlal yapan kamyoncu ama cehaletin lüks ya da eski arabayla alakası yok. 5 0
    Naim Naim :
    Adam ölmuş aga bu saaten sonra kural mural boş 1 haftaya ehliyet dagitiyorlar 3 0
  • Piskopat Avcisi, Piskopat Avcisi,:
    Cahillere ehliyet dagitilirsa boyle sonuclara daha uzun yillar katlanmak zorunda kalacagiz. 10 0 Yanıtla
  • Digorlu Digorlu:
    Allah bin belanı versin Kamyon şöförü... 10 0 Yanıtla
  • Haydar Haydar:
    Taksirle ölüme sebebiyet vermekten 2 yıl ceza verirler, onuda iyi halden 6 aya düşürürler, hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilip kamyon şöförünü salarlar gider, hukuk devletiyiz sonuçta. Ama medyada bu adam linç edilip kamuoyu oluşturulursa 62 yıl ceza da alabilir tabiki de 9 0 Yanıtla
  • Gs Gs:
    Ben anlamıyorum hem ışık var hemde yuvarlar.yuvarlağın görevi ışıkları devre dışı bırakmak Avrupa da öyle ilk yuvarlağa giren yol onundur ama Türkiye'de ilk falan yok kim nasıl yaptıysa. 7 0 Yanıtla
  • Mustafa Kalender Mustafa Kalender:
    Yasalar değişmeli artık, yeter. Direk cinayetle yargılanması lazım. 6 0 Yanıtla
  • YOLCU YOLCU:
    Hız limitini aşmış beli. Artık hız limiti aşımına en az 5000 TL ceza ver ve her yere kamera koy. bak bakalım o kamyon o hızda çarpabilir mi? Kırmızı ışık değil turuncuda geçmeye de ceza koy en az 1000 TL bak bakalım o kamyon o hızla gelebilir mi? HAYVAN olsa ışığa göre geçiyor. 4 1 Yanıtla
  • Saban bal Saban bal:
    Vijdansiz son surat gelmis allah rahmet eylesin 5 0 Yanıtla
  • angaralı angaralı:
    trafik lambasına güvenmeyin hiçbir zaman öldükten sonra haklı çıkmanın manası yok.ALLAH rahmet etsin çok çok üzücü malesef 5 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement