Emniyet Müdürü Ak, Çocuklarla Öz Çekim Yaptı
Emniyet müdürü Ak, çocuklarla öz çekim yaptı Adana Emniyet Müdürü Osman Ak, "Mutlu Gelecek Projesi" kapsamında dezavantajlı çocuklar ile biraraya geldiADANA - Adana Emniyet Müdürü Osman Ak, "Mutlu Gelecek Projesi" kapsamında kendisini ziyaret eden dezavantajlı çocuklarla öz çekim yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?