Ankara'da Halk Otobüsü Köprüden Uçtu: 1 Ölü, 12 Yaralı
Son Dakika Logo
02.04.2015 10:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara'da Halk Otobüsü Köprüden Uçtu: 1 Ölü, 12 Yaralı

Başkent'te kontrolden çıkan özel halk otobüsü, demir bariyerleri yıkıp köprüden uçtu. Kazada 1 kişi hayata veda etti, 12 kişi yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (57)

  • Jack Jack:
    Allah yardımcıları olsun , Rabbim herkese hayırlı ölümler versin 28 3 Yanıtla
  • Ankaralı... Ankaralı...:
    Arkadaşlar bu araçlar Ego ile yakından uzaktan alakası yok eski yeşil otobüslerin yerine verilen otobüsler yani şahıs geneli en az iki ortaklı geçen sene muavin olanlar bu sene şöför oldular öncelikle sistemi bir öğrenelim sağlıklı ve saygılı bir yorum için ellerinde telefon ego apk programından Ego takip ederler ve Ego otobüsü her an bir durak arkadan gelir ya önüne kırarlar ya firen yaparlar benim görüşüm Ego otobüsü kullanılması neden mi bir ego şöförü senede psikoterapi ve psikiyatri olmak özere defalarca eğitime giriyor psiko teknik hariç ama bunlar girmiyor kanunen girmesi gerekir ama o kadar çok şöför değişiyor ki denetlenemiyor bu evraklar zaten çoğu şöför amca ve dayı oğlu tam denetlenecek hop o şöför çıktı öbürü geldi oluyor 21 5 Yanıtla
  • Angoralı Angoralı:
    Bu hanzo şoförü oldukça kazalar bitmez... 3 21 Yanıtla
  • kafasına göre halk kafasına göre halk:
    Size kimse parayla zorla binin demiyor bu bir bilmeden konuşan gevşekler günde kaç saat araba kullanıyorsunuz. Bu iki.. bunlara şu saatte şurayı geçeceksin diyen büyük şehir belediyesi bu üç.. o kasap dediğin şöförde senin gibi insan bu dört.. evde karısına söz geciremeyenin zulm ettiği insan beş. bu arabaları bilerek sıkıştıran bizleriz altı. herkes kendini yargılasın sonra elaleme günah kılsın . YAZIK HANGİNİZ BU KONUDA HAKLISINIZ BİRİNİZ İŞE GEÇKALDIM DİYE YIRTINIR BİRİNİZ HIZLI GİDİYOR DİYE BU İNSANLAR NE YAPSIN O KADAR İNSANIN EGOSUNU TATMİN ETMEK KOLAY DEĞİL.BU GÜN KİMSE BİR EGOYA PARAM YOK DİYE BİNEMEZ AMA BİR DOLMUŞCU BİR OTOBÜSCÜ DİLİN DE CANIN SAĞ OLSUN KELİMESİ GÜDER İYİ BİR DÜŞÜNÜN BUNLARIN SORUMLUSU KİM ..... . HALKMI.... . YOKSA ŞÖFÖRMÜ... EMİNİM AKŞAMLARI TEK ÇOCUĞUUNUZA TAMÜL EDEMİYORSUNUZ... AMA HEPİNİZDE DİL PABUÇ. 7 16 Yanıtla
  • haymana li haymana li:
    En son gecen yil bindim bu otobuse ozel halk otobusu şofer dolmusla yaris yapiyordu uyarmama ragmen isine gelmiyorsa binmessin dedi durakta indim ogun bugun dur binmiyorum bence kimse binmesin bunlar iki lira icin azraille yarisan kasap derhal ozel halk otobusleri trafikten men edilmelidir 21 1 Yanıtla
  • cabbar cabbar:
    Lan ne alaka hemen otobüs şoförü sucluyorsunuz beyaz halk otobüs lerini sucluyorsunuz adam olun biraz 4 16 Yanıtla
  • haci sakir haci sakir:
    Geçen aylarda Etimesgut gitmek için bindim hava yağışlı fakat hızı sanki üst sınıf otomobil kadar fazlaydı.inene kadar dua ettim bidaha töbe binersem diye. Trafikten men edilmeli 14 3 Yanıtla
  • darkmen darkmen:
    Şoförler ne yapsın ekmek parası...kazaların nedeni delikdesik yollar küçük bir örnek etimesgut merkez ışıklar ile emisrler ışıklar arası ortalama 3km 94 adet kovar kapağı ve yüzlerce delik yama dar yollar geçmiş olsun ... 6 11 Yanıtla
  • ÖLÜM ARACI ÖLÜM ARACI:
    ben her gün görüyorum bunları emin olun kırmızı ışıkta bile durmuyolar adamlar yolu bile sahiplenmişler sonra olan vatandaşımıza oluyo yazık değilmi tıkış tıkış. . bu nasıl denetim böyle can güvenliğimi olur TABİ DEVLET ERKANI PAŞALAR GİBİ MAKAM ARAÇLARI İLE GİTSİNLER YAV ALLAH İÇİN BİDE ŞU VATANDAŞIN HALİNE BAKINN GEREKİYOSA EHLİYETİNE EL KOYUN KARDEŞİM 13 3 Yanıtla
  • AYDIN BİÇEN AYDIN BİÇEN:
    Allah yardımcıları olsun. 3 12 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement