DİYARBAKIR - Rahatsızlığına rağmen oturma eylemi yapan Ayşegül Biçer, oğluna sarılmanın mutluluğunu yaşıyor
Diyarbakır'da rahatsızlığına rağmen uğruna HDP il binası önünde oturma eylemi yaptığı evladına kavuşan Ayşegül Biçer, bu moralle tedavisine yeniden başlayacağını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?