23 yaşındaki genç, polis babasının tabancasıyla kendini vurdu
Sakarya'da 23 yaşındaki bir genç, polis olan babasının beylik tabancasını başına dayayıp tetiğe bastı. Hastaneye kaldırılan gencin sağlık durumu ciddiyetini koruyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)