Özer: "Tecrübesizlikten Kaybettik"
- Özer: "Tecrübesizlikten kaybettik"DENİZLİ - Deplasmanda Abalı Denizlispor'a 6-0 mağlup olan Kardemir Karabükspor'da Taknik Direktör İlhan Özer, "Tek sıkıntımız usta ayaklarının olmayışı, tecrübesizlik. Süper Lig'e yükselen Denizlispor'u tebrik ederim" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?