Gözü Dönmüş Koca, Dağlık Alana Götürdüğü Hamile Eşine Kabusu Yaşattı
Son Dakika Logo
17.05.2019 12:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gözü Dönmüş Koca, Dağlık Alana Götürdüğü Hamile Eşine Kabusu Yaşattı

İzmir'de gözü dönmüş koca, dağlık alana götürdüğü 4 aylık eşini 7 yerinden bıçakladı. Bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, Cavit A.'nın yakalanması için çalışmalar sürüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (16)

  • Selen Selen:
    Kadının hiç suçu yokmu hep cani koca fotondan kaıdının ahlakı değeri belli oluyo 7 40 Yanıtla
    hgk hgk:
    kadının kurdu kadındır derler.Doğruymuş. Eminim edebinizden evinizden çıkmıyorsunuzdur (!). 3 0
    MUSTAFA ERTAŞ MUSTAFA ERTAŞ:
    Bence konustugun lafa dikkat et...sen ananı karını kardeşini ne kıyafetle istiyorsan öyle gezdir..başkalarının kıyafetiyle eleştiriyorum imasıyla ne demek istediğin anlaşılıyor...bu hiç hoş değil... 1 2
    Feryal Feryal:
    Pes yani Selen ne varmiş fotoda? Ne gördün? 0 0
  • Oğuz Oğuz :
    Aldatma vardır kesin yoksa kimse hamile eşine bunu yapmaz. 3 20 Yanıtla
    türküm doğruyum çalışkanım; türküm doğruyum çalışkanım;:
    adam uyuşturucu kullanıyormus nasıl okuyorsunuz anlamadım belliki etkisiyle halisinisyon görüyor.bu kadar önemli bir detayı nasıl atlarsınız anlamıyorum.miiletin günahını almak çok kolay gözünle gördün mü? 6 1
  • canan canan:
    adam 7 senedir bir sorun cıkarmamış evlendikten sonra uyuşturucu kullanmaya başlamış düşünmek lazım 8 8 Yanıtla
  • Murat kalay Murat kalay:
    Selen hanim bir bayan olarak sen nasil boyle dusunursun on yargi ile farz etki kotu kadin bosarsin ayrilirsin biter is kaldiki giyin tarzi belirleyici deyil insanin bayni yasam bicimi cevresi kulturu belirler birakin namusun bacak Arasinda aramaya. 8 2 Yanıtla
  • fatih44 fatih44:
    Böyle piskopatları sevgilim eşim bana sahip çıkıyo kıskanıyo diye yanınızda taşıyın olur mu ey kadınlar 8 2 Yanıtla
  • bircan bircan:
    ya bir insan acık elbise giydi diye ne oldugu belli mi olmuş oluyor mantık nasıl birşey böyle kim kimsenin namusunu hayatını ve vicdanını saçma sapan ön yargıyla anlayamaz 6 0 Yanıtla
  • Sağlıklı kimse ise Sağlıklı kimse ise:
    Ya şizofrense 1 1 Yanıtla
  • Sokak çocuğu Sokak çocuğu:
    Kerem Önder hocayı izleyin de ilim sahibi olun , cahiller 1 1 Yanıtla
  • TÜRKİYELİ TÜRKİYELİ:
    HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK 0 2 Yanıtla
  • isimsiz...! isimsiz...!:
    idammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm idammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm afffffffff istemiyoruzzzzzzzzzzzzzzz ceza indirimi hiç istemiyoruzzzzzzzzzzz bunun gibi pislikler asılsın artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 1 1 Yanıtla
    Mert Mert:
    Sana idam gerek yaygaracı gavay 0 1
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement