Diyanet'ten IŞİD ile İlgili Sert Açıklama
Son Dakika Logo
04.02.2015 02:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Diyanet'ten IŞİD ile İlgili Sert Açıklama

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez; IŞİD'in Ürdünlü pilotu öldürmesine ilişkin sert açıklamalarda bulunarak "Peygamber efendimiz bunlara lanet etmiştir" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (23)

  • cengiz6161 cengiz6161:
    görmez adam hakikatten görmez sin. hadi korkmadan, makarayi, bu ülkede kola takilan o saati, yargilamadan kacirilan bakanlari, sifirlamalari, saraylara harcanan paralari. , . , . , . , . , . , . zaman yok saymaya hadi din adina elestir bakalim görmez adam. sen din adamisin korkmadan söyle bakalim makaminmi kacar altindan gitse ne olur dogruyu söylemicenmi korkma varmi oy ürekkkkkkkk. 21 0 Yanıtla
  • rabia rabia:
    el altı destek veren gönek sana inanmıyorum sen yalaka bir kuklasın utansan o makamı işgal etmessin 14 3 Yanıtla
  • SEDAT SEDAT:
    ZIRHLI MERCEDESDEN DEMEÇ VERMEK KOLAY. . 16 0 Yanıtla
  • BARAN BARAN:
    DİKKAT EDİN AKP İŞİD DESTEĞİNİ ÇEKİNCE ŞİMDİYE KADAR SUSAN DİYANET BİRDEN DİLLENDİ. . MEMUR BUNLAR. . 15 0 Yanıtla
  • hasan t. hasan t.:
    Bir kerede Devletin dini İslamdır dediğinizi görsek be başkanım ? Şeriat kurallarına göre yaşayalım desene ya ? Genelevler, Barlar kapatılsın niye demiyorsun ? 7 8 Yanıtla
  • YPG YPG:
    araba pazarındaydı mehmet efendı ışidi'ten yenı haberi oldu 12 0 Yanıtla
  • Vatandas Vatandas:
    Yahudiler allah ve peygamber sav tarafindan lanetlenmis kisiler ISIT de lanetli kisiler. YANI YAHUDIDEN FARKI YOK 4 7 Yanıtla
  • Öztürk Öztürk:
    Benim vergim bu kuruma gitmesin ne buna ne TRT ye haram olsun. Bunlara 2 ay Maaş verme bir Allah'ın kulu caminin kapısını açmaz. Para ile herkes yapar hocalığı 10 0 Yanıtla
  • BARAN BARAN:
    KÜÇÜK ENİŞTE, bunlar öfkeli gençler DİYORDU. . BU CANİLİK TÜM DÜNYAYI AYAĞA KALDIRINCA ŞİMDİ BUNLAR DA GERİ BASIYORLAR. . SİZİN ANLAYACAĞINIZ DİYANETİN ŞİMDİ KONUŞMASININ SEBEBİ BU. . 9 1 Yanıtla
  • edskiya edskiya:
    Söz konusu Kürtle olunca kimse de ses yoktu beyfendi yeni mi uyandı 8 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement