Cumhurbaşkanı Erdoğan pandemi sürecinden sonra İstanbul'da ilk kez bir camide cemaatle cuma namazı...
- Cumhurbaşkanı Erdoğan pandemi sürecinden sonra İstanbul'da ilk kez bir camide cemaatle cuma namazı kıldı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, pandemi sürecinden sonra İstanbul'da ilk defa cemaatle birlikte Cuma namazını kıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?