Gaziantep Polis Önce Ceza Kesti, Sonra Baklava İkram Etti
Gaziantep'in Nurdağı İlçesinde, polis durdurduğu 3 kamyonun sürücüleri ve sahiplerine kural ihlali yaptıkları gerekçesiyle toplam 33 bin lira ceza yazdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?