Karantinada kalanlar hizmet ve misafirperverlikten memnun
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden (KKTC) getirilerek Ağrı'daki yurtlara yerleştirilen Türk vatandaşları, kendilerine sunulan hizmetlerden memnuniyet duyuyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?