Esed Güçleri "Vakum Bombasıyla" Vurdu
Suriye ordusuna ait savaş uçağının başkent Şam'ın doğusunda yer alan Arbin bölgesinde yerleşim yerine "vakum bombasıyla" düzenlediği saldırıda 3 kişinin öldüğü, 35 kişinin yaralandığı bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?