Muş'ta yüz yüze eğitim-öğretim başladı
- Muş'ta yüz yüze eğitim-öğretim başladı Öğrenciler okulla buluşma sevinci yaşıyor Muş'ta korona virüs tedbirleri kapsamında "kademeli normalleşme" sürecine geçilmesiyle ilkokullarda ve okul bünyesindeki ana sınıflarında yüz yüze eğitim başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?