Öğrencilerden sağlık çalışanlarına destek
Amasya'da bir ilkokul öğrencileri yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı mücadelede üstün fedakarlık gösteren sağlık çalışanlarına moral vermek bir yandan için pasta börek yaparken bir yandan da mektup yazıp, moral videosu çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?