Sollama yapmak için şeritten çıktı, göle uçtu
Arnavutköy-Başakşehir yolunda önündeki aracı sollamak için şeridinden çıkan bir otomobil sürücüsü, karşısından gelen otomobile çarpmamak için manevra yapınca göle uçtu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?