Kademeli normalleşmenin ardından neler olacağı belli olacak! Kritik tavsiye kararlarının alınacağı Bilim Kurulu, bugün toplanıyor
Son Dakika Logo
26.05.2021 09:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kademeli normalleşmenin ardından neler olacağı belli olacak! Kritik tavsiye kararlarının alınacağı Bilim Kurulu, bugün toplanıyor

Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu, Bakan Fahrettin Koca başkanlığında bugün saat 16.30'da video konferans yöntemiyle bir araya gelecek. Toplantıda, 1 Haziran'dan sonra kademeli normalleşmenin nasıl devam edeceği ve tedbirlerin daha da esneyip esnetilemeyeceği ele alınacak. Koca konuyla ilgili, saat 18.00'de YouTube üzerinden açıklamalarda bulunacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (33)

  • Efe Efe:
    Sokak kısıtlamaları lokantalar restaurantlar kafeler nargile kafeler diskolar kapalı olmalıdır yaz sonuna kadar bu işin şakası olmaz İstanbul Beyoğlu taksim çok riskli mutasyonlu virüs çok tehlikeli yayılıyor Cumartesi pazar yasakları devam etmelidir 23 44 Yanıtla
    censere censere:
    Bos yapma Milletin senin gibi tuzu kuru degil 2 0
    Bir mechul Bir mechul:
    Çalışanların parasını verdikten sonra neden olmasın 0 0
  • önce adalet sonra hak önce adalet sonra hak:
    ben küçük esnafım yani bakkalım market degilim bakkal amcada marketler gibi saat 10 aç 17 kapat bu adalet degil bakkal amcaya yarım saatte bir müşteri gelir koronaya kapılır marketlerde ise sürtünerek ilerler ler koronaya yakalanmazlar bu adalet se batsın bu adalet bu haksa ben hakkımı helal etmiyorum allah bunu çıkaranların ellerim 2 yakasında olsun birde hakkımı helal etmiyorum tatlıcı 24 saat açık koskepten faydalanır bu garipte bakkalamcada bu haklardan men edilir bu ülke zenginlere uşaklık 37 1 Yanıtla
  • Işık Bayar Işık Bayar:
    Aşı olmak istiyoruz. Aralık 2020 den beri geldi gelecek. Hep önümüzdeki ay geliyor ama ne gelen var ne giden. Daha en başından kaç çeşit aşı varsa hepsi ile para vererek anlaşma yapılacaktı. Parayı veren düdüğü çalar. Parayı veren aşıları aldı. Biz de karşıdan bakiyoruz. Aşı savaşları imiş. Alan nasıl aldı. 23 9 Yanıtla
    memur 09 memur 09:
    öncelikli grupta olupta mı aşılanmadınız. Çok parasını olan aşıyı aldıysa siz nereden parasını verip aşı almadınız ki. 0 1
  • . .:
    Cumartesi kapalı olduğu için hafta içi heryer çok kalabalık.bir önlemde toplanmaya gelmeli gençler gruplar halinde sahilde heryerde.lolantaların açık alanları oturma süresi belirlenerek kullanılanılabilir.kafelerde sadece açık alan.yine grupça oturmadan masa birleştirmeler kalkmalı her lokanta kafede. 15 3 Yanıtla
  • Döne Küçük Döne Küçük:
    55 Yaşındayım Bugün Urla Devlet Hastanesinde Biontek 1. Aşımı oldum insanlar akın akın aşıya geliyordu herkes memnun rahat huzur içinde hiçbir kargaşa terslik yaşanmadan aşısını olup evlerine gidiyordu öncelikle bu aşıyı bulan Türk hekimlerimizden Allah razı olsun!!! Devletimize ve Türkiyeye gönderilmesinde emeği geçen herkese çok teşekkürler ediyorum Allah hepsinden razı olsun!!! Umarım tez zamanda bu kovid 19 illetindende kurtuluruz inşallah!!! 5 8 Yanıtla
    Volkan keleş Volkan keleş:
    Ya iyide kardeşim aşıyı yapan hemşire aşıyı kayıt yapanda hemşire hekim ne yapmış covid sürecinde benim bildiğim çok az bişey var hak yiyorsunuz dikkat edin 3 1
  • .. ..:
    Lütfen ama lütfen düğünler açılsın 8 4 Yanıtla
  • adı yok adı yok:
    her toplantı sonrası açıklama önümüzdeki günlerde yapılacak diye açıklama yapılıyor gerçekten harikasınız ! 11 0 Yanıtla
  • Jjkllp Jjkllp:
    Hafta sonu yasaklar devam etmeli İçeriye servisler açılmamalı 4 4 Yanıtla
  • Ece Ece:
    Açil spor salonu açılsın artık........................! 6 1 Yanıtla
  • Amele öğretmen Amele öğretmen :
    MEB'in okullarındaki öğretmenler aşılandı. Ama okullar kapalı rehabilitasyon merkezlerve özel kreşler hazirandan bu yana açık çalışıyorlar ama aşı yok. Bana kimse virüs var sağlık önemli demesin. 6 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement