ANKARA Yaya geçitlerinde 'kırmızı çizgi' dönemi
Yaya geçitlerinde 'kırmızı çizgi' dönemiİÇİŞLERİ Bakanlığı'nın trafikte yayaların geçiş üstünlüğüne yönelik 'Yayalar Kırmızı Çizgimiz' uygulaması hayata geçirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?