Şanlıurfa'da tarım işçilerini taşıyan minibüs devrildi: 1 ölü, 25 yaralı
Son Dakika Logo
07.08.2020 08:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Şanlıurfa'da tarım işçilerini taşıyan minibüs devrildi: 1 ölü, 25 yaralı

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde tarım işçilerini taşıyan minibüsün devrilmesi sonucu 1 kişi öldü, 25 kişi yaralandı. Kaza yerinde çekilen ve işçilerin yiyeceklerinin koyulu olduğu kapların etrafa saçılması ise yürekleri burktu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Sebebi neydi ki? Sebebi neydi ki? :
    Günün acı haberi bence. Çünkü ekmek parası yolunda çekilen bir acının resmi bu. Onlarca işçi ekmek parası yolunda can veriyor ya da hayatı değişiyor. Ama gündemimiz özenti dolu filmlerdeki öpüşme sahnelerine, bilmem kimin dekoltesine yoğunlaştırılıyor. Maalesef acı çeken çektiği acıyla kalıyor. 6 0 Yanıtla
  • ahmet ahmet:
    çok geçmiş olsun emekçi kardeşlerimize abilerimize ablalarımıza kimileri trilyonları götürür kimileride böyle günde 6o tlye o güneşin altında akşama kadar çalışır çoluk çocuğum eşim namerde muhtaç olmasın diye tekrardan geçmiş olsun acil şifalar dilerim 3 0 Yanıtla
  • Yorum Yorum:
    Patronlar nusrette bir öğün öğle yemeği nde bin lira yerler, işçiye bir ayda iki bin lira neyine yetmiyor derler Milyonlarca asgari ücret li açlık sınırının altında perişan bitik milyonlarca da işsiz veya geçici işçi 2 0 Yanıtla
  • Denetim şart Denetim şart :
    Bu tarım işçilerini taşıyan şöfürler paralı ehliyet alıyor bunların hepsini iyi denetleyin acemi şöfürler yazık bunca insana bu kaçıncı seferdir oluyor 2 0 Yanıtla
  • Çok üzüldüm Çok üzüldüm :
    Tekırdaglı 1 0 Yanıtla
  • Elysa Elysa:
    Gözlerim doldu.. Rabbim yardımcınız olsun :( 1 0 Yanıtla
  • acil şifa dilerim acil şifa dilerim:
    bu minibus kaç kişilik 26 kişi bindirmişler 1 0 Yanıtla
  • Diyarbakır Diyarbakır :
    Kendim uzun yol tır şöförüyüm bu transit şöförleri kadar acemi sürat sever insan görmedim hepsinde paralı ehliyet almış ne seç ne psikoteknik nede ehliyetleri var denetim şart şart 1 0 Yanıtla
  • Doğrucu davut Doğrucu davut:
    60 tl ye çalışan yok en az 120-130 tl yemek olayına göre değişiyor servislerde sorun var denetleme yok 1 0 Yanıtla
  • Kaderci Kaderci:
    Sürat felakettir 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement