Burhaniye Şeker Otu Üretim Merkezi Oldu
Burhaniye şeker otu üretim merkezi olduBALIKESİR - Burhaniye ilçesinde, asker emeklisi Selahattin Güvenç'in 12 yıl önce başlattığı stevia (şeker otu) üretiminden olumlu sonuçlar alınırken, bu sezon toplanan 3 ton kuru stevia yaprağı da ekstresini çıkarmak üzere fabrikaya gönderildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?