Ehliyetine El Konulan Alkollü Sürücü Çileden Çıktı: Aç Kalacağım!
Son Dakika Logo
18.11.2018 07:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ehliyetine El Konulan Alkollü Sürücü Çileden Çıktı: Aç Kalacağım!

Karabük'te, trafikte alkol denetimi yapan polislere yakalanan ve 6 ay ehliyetine el konulan bir sürücü, aylık 1.500 lira para kazandığını söyleyerek, "6 ay aç kalacağım" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • ekan ekan:
    alkole para harcarken aç kalmıyosun ama . iyi olmuş adama 43 3 Yanıtla
  • Mantikli Mantikli:
    Sarhos arac kullanmayacan, cezalar daha cok yükseltilmeli, ehliyet alinip araca el konulup devlet icin satilmali. Bakalim kac kisi sarhos arac kullanacak. 26 3 Yanıtla
  • öyle biri öyle biri:
    alkole para bulan aç kalmaz 22 2 Yanıtla
  • Hakan Hakan:
    Yurtdışında yaşıyorum yaklaşık 3 sene oldu ve o kadar takdir ediyordum buranın Trafikteki saygısını çünkü çocuk yaştan eğitiyorlar ve şimdi Türkiyede bu uygulamalar geç bile kalındı sistem sistemdir insanlara göre uygulanmıyor ve süper oldu o kadar mutlu oldum ki,memleketime geldiğimde sanki araba hız için yarış için kullanılmalı mantığı vardı çoğu insanda ve dahada artmalı cezalar ve ayrıca sistem olduğu haldekameralar Eds)neden uygulanmıyor diyordum burda kapımızın önüne bırakamıyoruz ceza yiyoruz oda olmalı bence.Helal olsun bu uygulamalar insana verilen değerdir. 19 4 Yanıtla
  • Oktay Oktay:
    İyi olmuş.alkollu kullanmayacaksın,direksiyona geçmeyeceksin.ehliyet almana engel olan kanun olsa 18 3 Yanıtla
  • Pislikler sürüsü Pislikler sürüsü :
    Adam alkol almış gavurum dememiş haram yapmış atayistim dememiş adama allah kitap karisyiriyonuz diz bu ülkeyi ne hale getirdiniz pislikler allahın cahilleri bide edep namus dersiniz yesinler sizin muslumanliginizi pislikler 5 13 Yanıtla
  • Mustafa Mustafa:
    Alkollü iken araç kullanan, hem kendi canını hem de diğer yol kullanıcılarının can ve mal güvenliğini tehlikeye atanlara bu ceza çok az, ayrıca "demirden korkan trene binmez"... 11 1 Yanıtla
  • Cem Cem:
    Aç kalacağını dusunuyorsan onu içmeden önce dusunecektin zibidi 9 1 Yanıtla
  • BABA BABA:
    BETER OL İNŞALLAH HERSUÇUN CEZASIVARDIR. 8 2 Yanıtla
  • On On:
    Onu içerken düşüneceksin iş işten geçtikten sonra değil 8 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement