Şanlıurfa TOKİ Konutlarındaki Yangında 20 Kişi Hastanelik Oldu
TOKİ konutlarındaki yangında 20 kişi hastanelik olduŞANLIURFA'da TOKİ konutlarındaki bir apartmanın bodrum katında çıkan yangında binada mahsur kalanlar, itfaiye tarafından kurtarılırken, dumandan etkilenen aralarında kadın ve çocukların da bulunduğu 20 kişi hastanelarde tedaviye alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?