Şanlıurfa TOKİ Konutlarındaki Yangında 20 Kişi Hastanelik Oldu
Son Dakika Logo
10.07.2017 07:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Şanlıurfa TOKİ Konutlarındaki Yangında 20 Kişi Hastanelik Oldu

TOKİ konutlarındaki yangında 20 kişi hastanelik olduŞANLIURFA'da TOKİ konutlarındaki bir apartmanın bodrum katında çıkan yangında binada mahsur kalanlar, itfaiye tarafından kurtarılırken, dumandan etkilenen aralarında kadın ve çocukların da bulunduğu 20 kişi hastanelarde tedaviye alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement