Başbakan Yıldırım, Gölbaşı'nda Yeşil Ailesinin Evinde İftar Yaptı
Son Dakika Logo
28.05.2018 12:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yıldırım, Gölbaşı'nda Yeşil Ailesinin Evinde İftar Yaptı

- Başbakan Binali Yıldırım ve eşinin eve gelişi ve vatandaşlar tarafından karşılanması Başbakan Binali Yıldırım'ın Gölbaşı'nda ikamet eden İsmail Yeşil'in aile ile iftar açması Başbakan Binali Yıldırım'ın evin küçük çocuğu ile sohbet etmesi Başbakan Binali Yıldırım ve beraberindekilerle çay... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement