Kediyi İşkenceyle Öldüren Öğrenciye 3 Yıl Hapis
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Duruşma sonrası adliye önünde basın açıklaması Eskişehir'de, bir kafeden sahiplendiği kediyi işkenceyle öldüren ve bu görüntüleri sosyal medyada paylaşan üniversite öğrencisine 3 yıl hapis cezası verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)