Ömer Çelik: "(Erdoğan-Bahçeli Buluşması) Yerel Seçimlerdeki İşbirliği Konusunda Memnuniyet Verici...
Ömer Çelik: "(Erdoğan-Bahçeli Buluşması) Yerel seçimlerdeki işbirliği konusunda memnuniyet verici bir durumdayız" -"İşbirliği konusunda belli bir model var" -"Genel Başkan yardımcıları bir araya gelecekler. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?