Ordu'da sokaklar ıssız kaldı, işçiler görevine devam etti
Ordu'da sokaklar ıssız kaldı, işçiler görevine devam etti Dünyayı etkisi altına alan korona virüs (Kovid-19) nedeniyle Ordu'da sokak ve caddeler ıssız kaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?