Ambalaj Atıkları Evlere Ekmek Olarak Geri Döndü
Zeytinburnu'nda geçen yıl hayata geçirilen "Ekmeğini Çöpten Çıkar" projesi kapsamında toplanan 271 ton ambalaj atığı, vatandaşların evine 25 bin 553 ekmek olarak geri döndü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?