Şehit Annesi: "Torunum 1.5 Yıldır Babasının Gelmesini Bekliyor"
Şehit annesi: "Torunum 1.5 yıldır babasının gelmesini bekliyor" Oğlunu 1.5 yıl önce vatan uğruna şehit veren Hatice Demiryürek, "Oğlum şehit olduğunda 18 aylık kızı vardı, o 1. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?