BAŞAKŞEHİR'DE SOKAĞA DÖKÜLEN KİMYASAL ATIK BELEDİYE EKİPLERİNCE BULUNDUĞU YERDEN ALINDI
Başakşehir'de kimliği belirsiz kişilerce dökülen kimyasal atık, belediye görevlileri tarafından bulunduğu yerden alınarak Katı Atık Aktarma Merkezi'ne götürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?