KTO Başkanı Gülsoy'dan yüksek faiz eleştirisi
Kayseri Ticaret Odası (KTO) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Gülsoy, yüksek faizle hiçbir yere varılamayacağını belirterek, "Bu kadar yüksek faizle iş dünyası olarak nasıl yatırım ve üretim yapacağız, istihdamı nasıl artıracağız?" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?