Fenerbahçe Başantrenörü Obradovic
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Fenerbahçe Başantrenörü Obradovic'in açıklamaları Basketbolda maçın ardından- Fenerbahçe Başantrenörü Obradovic: "Maçı top kayıplarından kaybettik. İkinci devredeki 10 top kaybının hiçbir haklılığı olmaz" THY Avrupa Ligi (A) Grubu'ndaki 8. maçında deplasmanda Real Madrid'e 80-73 yenilen Fenerbahçe'nin Başantrenörü Zeljko Obradovic, "Maçı top kayıplarından kaybettik. İkinci devredeki 10 top kaybının hiçbir haklılığı olmaz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?