Gelinini öldürüp cesedini parçalara ayıran kayınpederden itiraf: Cesedi yok edersem kurtulabilirim diye düşündüm
Tekirdağ'da iki torununun annesi Ayat Adsız'ı bıçaklayarak öldürdükten sonra cansız bedenini parçalara ayıran Fehmi Adsız, gözaltına alındıktan sonra tüm yaşananları anlattı. Torunlarını eziyetten kurtarmak için gelinini öldürdüğünü söyleyen 65 yaşındaki adam, "Cesedi yok edersem kurtulabilirim diye düşündüm. Demir testereyi alarak iki ayağını diz kapağından ve kolunu kestim. Ardından banyoda çöp poşetine koydum. Eşim gelmeseydi götürüp bir yere atacaktım" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)