Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Bize Dost Olan Kazanır, Düşman Olan Kaybeder"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Bize dost olan kazanır, düşman olan kaybeder" Cumhurbaşkanı Erdoğan; "ABD de bizi itibarsızlaştırmaya çalışıyorlar" "Bunu FETÖ ile yapmaya çalışıyorlar. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?