Zinedine Zidane: Galatasaray maçını kazanmak için elimizden geleni yapacağız
Son Dakika Logo
21.10.2019 08:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Zinedine Zidane: Galatasaray maçını kazanmak için elimizden geleni yapacağız

Real Madrid Teknik Direktörü Zinedine Zidane, Galatasaray maçıyla ilgili, "Galip gelmeyi çok istiyoruz. Kazanmak için elimizden geleni yapacağız." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • aslan Kral aslan Kral:
    zidan Gs maçı senin real de son maçın olacak 2 2 Yanıtla
  • Zidan kesin gider bu maçtan sonra Zidan kesin gider bu maçtan sonra:
    Zidane 1 0 Yanıtla
  • Fatih Fatih:
    Zidan´i severim, ama bu macta onu harciyacam. Uahahahaha 0 0 Yanıtla
  • Edi Edi:
    Ben 8-0 GS alir diyorum 0 0 Yanıtla
  • Harun Harun:
    GS icin antrenman gibi mac olcak. Fazla abartmasalar bari. 5-6 gol yeterli bence. Fazlasi ayip olur. 0 0 Yanıtla
  • Barni Barni:
    GS bu maci 4 ya da 5-0 alir. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement