Gençlerbirliği-Beşiktaş Maçından Sonra Saha Karıştı
Son Dakika Logo
21.09.2015 11:55
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gençlerbirliği-Beşiktaş Maçından Sonra Saha Karıştı

Berabere biten Gençlerbirliği-Beşiktaş maçının bitiş düdüğüyle beraber sahada Tolga Zengin ile Skulason, protokolde ise Beşiktaş kongre üyesi ile protokol görevlisi tartıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • boş beşik boş beşik:
    Yenemeyince çıngar çıkarmışlar.ne oldu yıldızlarınız sustumu.burası süper lig.ufak takım yok.hafife alırsan yan yatarsın. 14 11 Yanıtla
  • Kontenjandan Coni Kontenjandan Coni:
    Mario gomez adamın elmacık kemiğini kırdı bilerek bizim fırat abide seyrediyor. Bari sarıda verme de görmedi desinler. Fb maçında oynasın diye olağanüstü çalışıldı. Maç sonunda kavgada tolganın kırmızı görmesi lazımdı. 13 10 Yanıtla
    aslan aslan:
    ne alaka kardeşim maç bitmiş kırmızımı varilir 0 1
  • İŞTE BU YÜZDEn İŞTE BU YÜZDEn:
    TOLGA ZENGİN ACİL KALEDEN ALINMALI 3 5 Yanıtla
  • ??10 üzerinden 0(sıfır) verdim ??10 üzerinden 0(sıfır) verdim:
    Turkiye klasiği işte 3 4 Yanıtla
  • Mahalle futbolcuları Mahalle futbolcuları:
    Besiktas ta herkes kafasına göre oynuyor gökhan kötü örnek canı isterse pas verecek dünyada nerde var böylece Messi bile bu kadar çalım yapmıyor Q7 de öyle öbür futbolcular oyundan düşüyor. Mahallede oynanır böyle futbol.Şenol hocayi anlamad 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement