Bursa'da 1 ay solunum cihazına bağlı kalan koronavirüs hastası, normal odaya alındı
Son Dakika Logo
22.05.2020 03:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bursa'da 1 ay solunum cihazına bağlı kalan koronavirüs hastası, normal odaya alındı

Bursa'da 1 ay solunum cihazına bağlı kalan koronavirüs hastası, normal odaya alındıBURSA Şehir Hastanesi'nde 1 ayı solunum cihazına bağlı olarak 2 aydır koronavirüs tedavisi gören R.Ş. (65), sağlık çalışanlarının alkışlarıyla yoğun bakımdan normal odaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement