Bursa'da 1 ay solunum cihazına bağlı kalan koronavirüs hastası, normal odaya alındı
Bursa'da 1 ay solunum cihazına bağlı kalan koronavirüs hastası, normal odaya alındıBURSA Şehir Hastanesi'nde 1 ayı solunum cihazına bağlı olarak 2 aydır koronavirüs tedavisi gören R.Ş. (65), sağlık çalışanlarının alkışlarıyla yoğun bakımdan normal odaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?