Başbakan Yıldırım: "Sınırımızda Güvenlik Tedbirlerini Artırıyoruz"
Başbakan Yıldırım: "Sınırımızda güvenlik tedbirlerini artırıyoruz"ANKARA - Başbakan Binali Yıldırım Ankara'da AFAD Araç Teslim Töreni'nde konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?