KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - Kovid-19'a yakalanan profesör kendi kendini tedavi etti
Bir hastasından yeni tip koronavirüs (Kovid-19) bulaşan ve kendi kendine uyguladığı tedaviyle hastalığı yenen İç Hastalıkları ve Gastroenteroloji Uzmanı Prof. Dr. Mehmet Sait Buğdacı, hastalıkla mücadelede moralin çok önemli olduğunu, bu süreçte iyileşme ihtimaline yoğunlaşmak gerektiğini kaydetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?