Son dakika haberi | Kovid-19 denetimine çıkan Vali Hacıbektaşoğlu, kurallara uyanlara teşekkür etti
Son dakika habere göre Siirt'te, İçişleri Bakanlığı genelgesi uyarınca yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında denetim yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?