Sivasspor'dan Beşiktaş maçı sonrası hakeme olay gönderme
Son Dakika Logo
28.12.2020 09:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sivasspor'dan Beşiktaş maçı sonrası hakeme olay gönderme

Süper Lig'de oynanan Beşiktaş maçı sonrası Sivasspor, sosyal medyadan yaptığı paylaşımla karşılaşmanın hakemi Arda Kardeşler'e tepki gösterdi. Resmi hesaptan fotoğraf paylaşan kırmızı beyazlılar, hakemi siyah beyaz olarak gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • anadolu anadolu:
    RIZA HOCAYI DA SİYAH BEYAZ YAPIN..TAM OLSUN.. 2 0 Yanıtla
  • OBJEKTİF OBJEKTİF:
    tamamda arkadaş 3 dakika var incelemesi yapıldı arda kardeşler var a gitmese tamam suçlu ama var hakemleri 3 dakika inceledi pozisyonu algı yapmaya gerek yok. yazık bir de 1 pozsiyona odaklanmamak gerek beşiktaş iyi top oynuyor ve güzel gidiyor çok abartılıyor 0 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement