Ağrı-epilepsi hastası onur, kar üstü araçla hastaneye götürüldü
Epilepsi hastası Onur, kar üstü araçla hastaneye götürüldüAĞRI'nın Diyadin ilçesine bağlı Sürmeli Koç köyünde yaşayan, epilepsi hastası Onur Işık (9), yolların kardan kapalı olması nedeniyle kar üstü araçla evinden alınarak, hastaneye götürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?