Genelkurmay Başkanlığı, 10 Kasım tarihinde Adana ve Bursa'daki 2 okulda Atatürk büstü ve Türk bayrağına yönelik saldırı gerçekleştirildiğini bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (16)
selma:
Sorun deil yeni bayrak asarsiniz abartmayin bence1136Yanıtla
kara:
ben şahsen 2. kurtuluş savaşına hazırım vatan toprak özgürlüğümüz için tüm solucanlarla savaşırım bu topraklar şehit kanlarıyla dolu onlara borcumuz var. emanete hiyanet yok bizde. cumhuriyet çocuklarıyız. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. 294Yanıtla
KES:
ALLAH YEMİN EDİYORUM EĞER SABRIMIZ TAŞARSA IŞİD BİZİM TIRNAĞIMIZ OLAMAZ HERKES AYAĞINI DENK ALSIN. 219Yanıtla
tantunici:
Polise askere yetkiyi ve bakalım bayrağa el uzatabiliyor mu1811Yanıtla
sabir sabir nereye kadar:
ic savas baslasin, kürtlerin mallarina el konup güneydoguya toplansin hepsi , sonra ISID e teslim edilsin226Yanıtla
^^^^ZÜBEYİR AKGÜL ^^^^:
herbiji818Yanıtla
şato:
türkiyede bayrak size batıyorsa bu ülkede yaşamak için niye çırbınıyorsunuz yoksa özünüz kansızmı veya ananızdan şüphenizmi var241Yanıtla
türk:
yazık bu vatana böyle itlere kaldı meydan şehitlerin kemikleri sızlar vatan bölünmeyecek bayrak inmeyecek222Yanıtla
HADDİNİZİ BİLİN....:
UYANDIRMAYIN MİLLETİN BOLCA SABRINI. DAHA DA İLERİYE GİDERSE BU İŞ ÜLKÜCÜLER İNMELİ SOKAĞA. O ZAMAN KAFANIZI SOKMAYA MEYDAN ARAYIN. . . . . . 175Yanıtla
SABIR TAŞIYOR:
MİLLETİN SABRINI ZORLAMAYIN MİLLET BIKTI SAHTE MİLLİYETÇİLER LİLER ZATEN KAÇAKÇILIKTA MADDE SATICILIĞINDA PKK LILARLA BERABER İLK BAŞLANGIÇ SAHTE MİLLİYETÇİLER ALLAH TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN175Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (16)